czwartek, 24 stycznia 2013

Podpatrzone i zerżnięte


 Chyba wczoraj wieczorem zobaczyłam zdjęcie makijażu opublikowane na fejsie przez fanpejdż Artdeco. Wbiło mi się w mózg i musiałam takie coś zmalować. Oczywiście przesadziłam dość mocno i z makijażu wieczorowego zrobiłam wiedźmowy. Walczyłam z aparatem (cud techniki posklejany taśmą klejącą :)) dłużej niż się malowałam. Efekty poniżej, a niedościgniony oryginał, z którego zgapiałam znajduje się na samiuśkim końcu. Czekam na beszty i pochwały.  










Źródło: https://www.facebook.com/ARTDECOPolska

  

10 komentarzy:

  1. no inspiracja fajna :) Z tymi jasnymi ustami wyszło mega zimowo - też fajnie, ale chyba bym wolała naturalniejszy kolor jak w oryginale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie masz rację :) jak tylko zmyłam tę srebrną masakrę z ust, to od razu się lepiej poczułam!

      Usuń
  2. czarny cień nałożony jest w idealnym kształcie którego ja nigdy nie będę w stanie stworzyć :D pięknie to wygląda. zanim przeczytałam komentarz Matleeny miałam w głowie to samo odnośnie zimowych ust ;d na jakąś przebierankowo-kosmiczną imprezę chyba w sam raz, ale ogólnie zgadzam się że naturalny kolor wygląda bardziej ludzko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już widzę oczami wyobraźni coś Ty wyprawiała z tym aparatem,żeby taki efekt osiągnąć :) Teraz czekam już tylko aż na mnie namalujesz coś identycznego ;) Bardzo mi się podoba :) Usta na zjazd czarownic rzeczywiście :P, naturalne byłby dobre na wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo wow !! :o wyglądasz jak królowa śniegu w ciemniejszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta pomadka srebrna (oczywiście do takiej sesji, nie do wyjścia) ale to sreberko na ustach dodaje takiego zimowego, mroźnego charakteru :) mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszedl Ci rewelacyjnie! widze ze niezle sie napracowalas by i zdjecie tak samo uchwycic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ps. Dawaj go na str Rimmel na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż ,robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, świetne odwzorowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...