niedziela, 17 marca 2013

Miętowy cień :)

Witajcie :) dzisiejszy post był całkowicie niezaplanowany. Po prostu postanowiłam się pomalować maksymalnie lekko i wiosennie i całkowicie tak, żeby do mnie pasowało i żebym dobrze się czuła i.. i... W każdym razie, jak już skończyłam, to stwierdziłam, że szkoda nie zrobić zdjęć, przy takiej pogodzie słonecznej. Wyszły jak na mnie nawet nieźle, kolory trochę zginęły, za to widać duuużo słońca odbijającego mi się w twarzy :) zdjęcia tylko zdążyłam przyciąć, teraz biegnę do pracy... No i ryjek mam krzywy, a miny kwaśne bo mnie to słonko raziło. Na przed ostatnim próbowałam się uśmiechnąć :D Widać co wyszło. Pozdrawiam Wiosennie!!!







7 komentarzy:

  1. piękne brwi kochana siorko ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny, taki świeży, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny mietusek :D lubie podobna tonacje kolorstyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kreska ja zawsze mam problemy jak już jedno oko wyjdzie w miarę to drugie tragedia. Ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny dzienny mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż rewelacja.Jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna kreska ;) Zapraszam do siebie gdzie stawiam swoje pierwsze kroki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...