czwartek, 30 maja 2013

Poślubnie

Zapowiedź moich problemów estetycznych związanych ze ślubem pojawiła sie już w TYM poście. To co wizualnie jest najważniejsze dla młodej pani, czyli suknia, zostało skrojone na miarę, według przedstawionego zdjęcia z dorbnymi zmianami. Zrezygnowałam z obfitego marszczenia boku na rzecz subtelniejszych plisek na muślini pokrywającym spódnicę a także zdecydowałam się na nieco węższą formę litery A. Z moją nieporadnością i brakiem koordynacji ruchowej na prawdę im mniej szmatek wokół nóg, tym lepiej. Za to nieoczekiwanie doszedł element zupełnie nie planowany w postaci welonu. 
Welon narzucił nieco styl fryzury (uczesanej przez siorkę) ale też stał się  bardzo przydatnym elementem kamuflującym nieprzyjemnie niespodzianki na twarzy (a wierzcie mi, było co kamuflować, kółko Kryolanu poszło w ruch).



O kwiaty i dekorację zadbał pan młody, wszystko było perfekcyjne, tak jak to sobie wyobraziłam.


Makijaż wykonałam sobie w odcieniach fioletu, zbliżony do tego, z tym, że kącik wewnętrzny bardziej rozjaśniłam, w zewnętrznym umieściłam wystopniowane kępki rzęs i wydaje mi się, że nawet mocniej podkreśliłam oko. I tutaj mogę poradzić każdej pannie młodej, która decyduje się na samodzielne wykonanie makijażu, żeby się zbytnio nie ograniczać. Malujcie się mocno, bo jak widać na zdjęciach, makijaż ginie. Czyli widać, że nic nie widać :-) Trochę oczywiście przesadzam, osiągnęłam zamierzony efekt.

Na koniec dekoracje stołów:


I jeszcze kilka fotek: 




Z profesjonalnych zdjęć mam na razie te dwa, przyznam się, że jeszcze nie zebraliśmy się na plener... A dopiero po plenerze dostaniemy całość od fotografa. Jakoś nie mogę znaleźć terminu wspólnego dla mnie, męża i pani fotograf. W dodatku nie bardzo chcę powtarzać ślubną stylizację :) ale może potraktuję sprawę bardziej na luzie, w końcu i tak mam nawet inną fryzurę. 

2 komentarze:

  1. Swietny post, na plener teraz w ogole nie ma warunkow, koszmarna pogode mamy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...