poniedziałek, 8 października 2012

Na konkurs u Zmalowanej

Tak mnie jakoś naszło, żeby zrobić lekki makijaż :P W zasadzie zainspirował mnie tutorial u Zmalowanej, a że przy okazji jest też u niej konkurs to wzięłam w nim udział z moim skromnym makijażem. Nawet całkiem dobrze się czuję w takich lekkich kolorach i może częściej będę coś takiego nosić. Wygląda bardzo delikatnie, nie ma wyrafinowanej kreski zakończonej jaskółką ani mocnych przejść kolorystycznych, a jednak ma swój urok. Po więcej szczegółów trzeba jednak zajrzeć do samej autorki tutorialu :) 
Poniżej jeszcze wersja z rzęskami. Przyznam szczerze, że pierwszy raz udało mi się szybko i bezboleśnie przykleić rzęsy - zawsze miałam z tym nieludzki problem i w dodatku potrzebowałam grubej krechy, swego rodzaju granicy błędu na powiece. Tym razem tak sprawni mi to poszło, że aż się sama sobie dziwię. Minus jest taki, że rzęsy, choć niezbyt okazałe, przysłaniają makijaż :)

2 komentarze:

  1. śliczny makijaż! i idealnie przyklejone rzęsy <3 wyglądają zupełnie naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Gosiu Gosiu Gosiuteńko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...