czwartek, 20 grudnia 2012

Życzenia :)


To chyba ostatni już przed świętami makijaż, który tu publikuję. 

Wszystkim czytelnikom dziękuję za odwiedzanie i komentowanie postów jakie się pojawiły w ciągu ostatnich 4 miesięcy. I pragnę Wam życzyć przede wszystkim spokoju i wyciszenia w okresie przed świętami i w trakcie, a także zdrowia, radości, spełnienia marzeń oraz żeby ten szczególny czas był dla Was źródłem inspiracji. 
A poza tym duuuuużo prezentów pod choinką (ja już swoje spakowałam jak widać) samych uniesień kulinarnych przy wigilijnym stole, miłego czasu spędzonego z bliskimi i czego jeszcze tylko zapragniecie. 


Poniżej stroik na drzwiach naszego mieszkanka i mikrochoinka :)



3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :) łądnie wyglądasz na tej fotce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt piękna ;d spędzamy je razem więc wesoło na pewno będzie!
    ślicznie zapakowane prezenty, mam nadzieję że większość jest dla mnie.
    joke
    pozdrawiam i podziwiam piękną kreskę na oku :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...